Impact’20 connected edition driven by Metropolia GZM

Bezpieczeństwo uczestników i networking online – klucz do sukcesu eventu hybrydowego w pandemii.

KLIENT
Impact
DATY
  • 23-24 września 2020
UCZESTNICY
300 osób na żywo,
1 301 602 widzów online
MIEJSCE

Warszawa, Expo XXI / online

Pierwsze w Polsce konferencyjne wydarzenie hybrydowe, które połączyło aktywności online i offline.

Podczas Impact’20 Connected Edition wystapiło ponad 150 kluczowych polskich i międzynarodowych speakerów zarówno na żywo, jak i łącząc się zdalnie praktycznie z każdego zakątka naszego globu. Program całego wydarzenia zamknięty został w dziewięciu ścieżkach tematycznych: Mobility, Finance and E-commerce, Digital Industry, Energy, Next Health, Green Economy and Planet Tech, Open Science, Applied AI, 5G and Cloud Solutions, Urban Next.

Ponadto podczas eventu odbył się Szczyt Grupy Wyszehradzkiej. W ramach polskiej prezydencji w V4 decydenci i liderzy kształtujący polską i europejską gospodarkę spotkali się na żywo i online, aby dyskutować o przyszłości branży automotive i digitalizacji przemysłu.

Transmisja z dwudniowego eventu zrealizowanego na żywo w warszawskim centrum Expo XXI dostępna była na dedykowanej, autorskiej platformie Impact Online oraz na stronie głównej portalu Wirtualna Polska.

Na żywo w konferencji uczestniczyło 300 osób, 1,3 miliona widzów oglądało wydarzenia z agendy konferencji online, a szacowany ekwiwalent AVE wyniósł ponad 5 mln złotych. Posty na Twitterze i Facebooku dotarły do ponad 2,5 miliona odbiorców. Odpowiadaliśmy za kompleksową kreację i produkcję eventu.

Więcej na stronie wydarzenia Zobacz

Obejrzyj Impact’20 connected edition driven by Metropolia GZM w całości.