OBEJRZYJ / WATCH

Ścieżka Media & Marketing Insight podczas październikowej edycji Impact’21 w Poznaniu.

W dniach 27-28 października br. odbyła się kolejna edycja ImpactCEE – jednego z największych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W ciągu dwóch dni, na czterech scenach, pojawiło się ponad 400 prelegentów z Polski i zagranicy, którzy opowiedzieli o globalnych trendach w 16 obszarach tematycznych, co przełożyło się na 55 godzin spotkań.

Na scenie Impact’21 zagościła ścieżka związana z komunikacją, której partnerem jest agencja THE WAY, producent wykonawczy całego wydarzenia. W jej trakcie przeprowadzone zostały dyskusje ze speakerami, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat wyzwań przed jakimi stoi aktualnie szeroko pojęta komunikacja.

Ścieżkę rozpoczął wywiad z Marcinem Sienkowskim z OLX, który opowieział o roli szczerości i wiarygodności influencer marketingu w strategii marek.

Następnie poruszone zostały kwestie perspektyw rozwoju mediów lokalnych w globalnej gospodarce cyfrowej. Udział w dyskusji moderowanej przez Maryjkę Szurowską z 300gospodarka wezięli: Marcin Olender (Google), Piotr Piotrowicz (SPL) oraz Jakub Kralka (Bezprawnik.pl).

Kolejnym gościem był Jens Mayer, CEO Jack Morton Worldwide’s German Offices, który opowiedział o aktualnych trendach w segmencie brand experience oraz o wnioskach, które można wyciągnąć w event marketingu po 1,5 roku pandemii.

Marta Życińska (Mastercard), Marcin Ledworowski (Bank Pocztowy), Tomasz Szymański (Together) oraz Michał Maszkiewicz (Carlsberg), przyjrzeli się wyzwaniom jakie stoją przed silver society w ramach dyskusji „Silver tsunami vs Gen Z. Czy da się znaleźć punkty styku w marketingu skierowanym do tak skrajnie różnych grup docelowych i jak marki powinny się dopasować?”.

Tomasz Kobierski (Grupa MTP) odpowiedział o aktualnych trenach rynkowych oraz najnowocześniejszych rozwiązaniach branży targowej.

Sporo uwagi poświęcone zostało również trendowi gamingu. W dyskusji moderowanej przez Wojciecha Krzemienia (BRIEF.pl) goście rozmawiali o tym, jak marki powinny się dopasować – w zakresie value prop / go-to-market / service model. Swoje insighty w tej kwestii przedstawili Jerzy Hołub (Mastercard), Artur Kurasinski (THM), Radosław Wójcik (Polska Liga Esportowa) oraz Maciej Makuszewski (Totalizator Sportowy).

Zwieńczeniem ścieżki Media & Marketing Insight była rozmowa z Rafałem Drzewieckim (TikTok), który opowiedział jak content graph buduje nowoczesny UX zmieniając sposób konsumowania treści video.

OBEJRZYJ / WATCH

W ramach ścieżki Event Marketing Future Forecast podczas wiosennej edycji Impact’21 przeprowadzone zostały trzy dyskusje ze znakomitymi speakerami, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat wyzwań przed jakimi stoi aktualnie marketing.

W rozmowie otwierającej ścieżkę, Tomasz Szymański z TGTH przedstawił swoje przemyślenia na temat tego, jakie czynniki będą kształtowały przyszłość zintegrowanej komunikacji event marketingowej.

W dyskusji moderowanej w języku angielskim przez Kate Lechowicz (Fuel For Thought Consulting), troje speakerów: Anna Wiśniewska (Skanska), Kamilla Giedrojć (IBM Polska) oraz Michiel Pool (Ericsson) rozmawiali na temat komunikacji w dobie Covid-19.

W finałowej rozmowie ścieżki, zatytułowanej „Gen Z event marketing in a post-pandemic world.” przyjrzeliśmy się najmłodszemu pokoleniu odbiorców komunikacji marketingowej, zadając sobie pytanie w jaki sposób marki prowadzą efektywny dialog z zoomersami – pokoleniem nauczonym zawsze mówić własnym głosem. Swoje insighty w powyższych tematach przedstawili Marta Życińska (Mastercard Europe), Dariusz Maciołek (BNP Paribas) oraz Tomasz Józefacki (Nais). Dyskusję moderował Przemysław Kurdziel z THE WAY.