Agencja THE WAY, poza organizacją całości wydarzenia Impact’21 edycja wiosna, miała przyjemność poprowadzić premierową ścieżkę Event Marketing Future Forecast, która odbyła się w ramach jednej ze scen Impact w dniu 13.05.2021.
W ramach ścieżki przeprowadzone zostały trzy dyskusje ze znakomitymi speakerami, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat wyzwań przed jakimi stoi aktualnie marketing:
1. Jakie czynniki będą kształtowały przyszłość zintegrowanej komunikacji event marketingowej?
– Tomasz Szymański – TGTH,
– Przemysław Kurdziel – THE WAY (moderator)
2. Komunikacja w dobie Covid-19.
– Anna Wiśniewska – Skanska
– Kamilla Giedrojć – IBM Polska
– Michiel Pool – Ericsson,
– Kate Lechowicz – Fuel For Thought Consulting (moderator)
3. Gen Z event marketing in a post-pandemic world.
– Marta Życińska – Mastercard Europe
– Dariusz Maciołek – BNP Paribas
– Tomasz Józefacki – Nais
– Przemysław Kurdziel – THE WAY (moderator)