NEWS

THE WAY partnerem ścieżki Event Marketing Future Forecast podczas Impact’21 edycja wiosna

By 13 maja 20211 czerwca, 2021No Comments

Agencja THE WAY, poza organizacją całości wydarzenia Impact’21 edycja wiosna, miała przyjemność poprowadzić premierową ścieżkę Event Marketing Future Forecast, która odbyła się w ramach jednej ze scen Impact w dniu 13.05.2021.

W ramach ścieżki przeprowadzone zostały trzy dyskusje ze znakomitymi speakerami, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat wyzwań przed jakimi stoi aktualnie marketing:

1. Jakie czynniki będą kształtowały przyszłość zintegrowanej komunikacji event marketingowej?
– Tomasz Szymański – TGTH,
– Przemysław Kurdziel – THE WAY (moderator)

2. Komunikacja w dobie Covid-19.
– Anna Wiśniewska – Skanska
– Kamilla Giedrojć – IBM Polska
– Michiel Pool – Ericsson,
– Kate Lechowicz – Fuel For Thought Consulting (moderator)

3. Gen Z event marketing in a post-pandemic world.
– Marta Życińska – Mastercard Europe
– Dariusz Maciołek – BNP Paribas
– Tomasz Józefacki – Nais
– Przemysław Kurdziel – THE WAY (moderator)