Launch Klarna w Polsce
Szwedzki gigant, który zdobywa klientów na świecie oferując prosty i funkcjonalny sposób płatności, wkracza na polski rynek.
DATY
UCZESTNICY
MIEJSCE
Warszawa
Klarna debiutuje w Polsce z opcją “Zapłać za 30 dni” i partnerstwem z H&M.
Szwedzka Klarna to fintech oferujący odroczone płatności, a także nowoczesne usługi bankowe.
Odpowiadaliśmy za organizację polskiej premiery marki, która ma obecnie 90 mln użytkowników na całym świecie i realizuje 2 mln transakcji dziennie. Firma jest nie tylko dostawcą płatności odroczonych (z ang. BNPL – Buy Now Pay Later – Kup teraz, zapłać później), ale też bankiem z licencją w całej Europie.
Konferencja, która odbyła się w Warszawie 18 sierpnia rozpoczęła oficjalnie działalność Klarna w naszym kraju. Firma uruchomiła popularną na świecie opcję odroczonych płatności „Zapłać za 30 dni”, a pierwszym partnerem fintechu w Polsce jest H&M. Współpraca obejmuje również dedykowaną, polskojęzyczną aplikację Klarny.
„Naszym celem jest umożliwienie polskim konsumentom robienia zakupów, płatności i bankowania w bardziej inteligentny sposób, który naprawdę pasuje do ich sposobu życia” – powiedział Sebastian Siemiątkowski, CEO i współzałożyciel Klarny.
Fintech zapowiada dalszy rozwój swojej obecności w Polsce, z lokalnym zespołem i biurem w Warszawie.
Największym wyzwaniem był dla nas krótki czas realizacji projektu, dobór odpowiedniej lokalizacji, oddającej tożsamość marki Klarna oraz zaprojektowanie scenografii, przenoszącej gości w świat Klarny. Odpowiadaliśmy za całą oprawę wizualną wydarzenia, catering oraz scenotechnikę.